Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Irma Witte - WaarBenJij.nu Airlie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Irma Witte - WaarBenJij.nu

Airlie Beach

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

05 November 2012 | Australië, Airlie Beach

Hallo allemaal.

Ik ben op het moment in Airlie Beach..

Gisteren ben ik wezen zeilen bij the Whitsundays, een groep eilanden voor de kust. Het was ontzettend leuk en mooi. Het was zo'n ouderwetse zeilboot en we mochten helpen met de zeilen hijsen enzo. Verder zijn we op twee plekken gestopt om te snorkelen, wederom erg mooie vissen gezien. Verder was het eten op de boot ook erg goed (belangrijk als backpacker natuurlijk, voor mezelf kook ik niet erg luxe).

Vandaag hang ik een beetje rond in het plaatsje, waar niet erg veel te doen is.. Ik heb gezwommen en een beetje in de winkeltjes gekeken. Niets gekocht wat dat moet ik dan vervolgens zelf meezeulen.

Vanavond gaat mijn bus naar Hervey Bay, daar kom ik morgen vroeg aan.. Wordt vervolgd..

Liefs Irma

  • 05 November 2012 - 11:15

    Anneke:

    Hallo Irm,
    Wat een geweldige tocht met zo'n zeilboot zou ik zelf ook wel willen. Leuke foto van jou op de boot. Volgens mij zie ik daar een leuk onbekend shirtje. Ik hoop dat het gisteren nog gelukt is met Chantal op skype. Goede reis naar Hervey Bay en veel plezier daar. Dikke knuffel van ons en doe de groeten aan Rianne.XXXX

  • 07 November 2012 - 10:36

    Annette:

    Ha die Irma,
    Ik zie het al weer. Je hebt het ook helemaal niet naar het zin:) Afschuwelijk zo'n reis. Ben blij dat ik hier in de regen zit!!
    Hoop dat je een leuke tijd met rianne hebt en geniet van de dag. Trouwens goed van je dat niks gekocht hebt, niet alleen omdat je het moet mee zeulen maar ook voor de portomonaie!!!!!
    Dikke kus

  • 07 November 2012 - 21:28

    Martha Brijs:

    hallo irma ;)
    wat een mooie foto s zo te zien heb je het erg naar je zin

    veel liefs tante mart xx

  • 07 November 2012 - 21:28

    Martha Brijs:

    hallo irma ;)
    wat een mooie foto s zo te zien heb je het erg naar je zin

    veel liefs tante mart xx

  • 07 November 2012 - 21:28

    Martha Brijs:

    hallo irma ;)
    wat een mooie foto s zo te zien heb je het erg naar je zin

    veel liefs tante mart xx

  • 07 November 2012 - 21:30

    Martha:

    ha ha ha dacht dat het plaatsen niet lukte vandaar 3 x het zelfde bericht xxx

  • 09 November 2012 - 13:26

    Marjoke:

    Hee Irm,
    Echt zo leuk om te zien dat je het naar je zin hebt!
    Alle foto's bekeken tot nu toe en alles gelezen en het klinkt en ziet er heel gaaf uit :).
    Ook die zeiltrip die je net gemaakt hebt, super!
    xxxxxx Marjoke

  • 12 November 2012 - 03:18

    Irma:

    Hallo allemaal.
    Haha, tante Martha, geeft niets hoor :) Leuk dat jullie reageren al is het 10 keer hetzelfde.
    Vanavond volgt denk ik een nieuw verslag + foto's :)
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irma

Volg mij in Oz...

Actief sinds 23 Sept. 2012
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 15921

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 20 September 2013

Oz

Landen bezocht: