Cape Tribulation - Reisverslag uit Cairns, Australië van Irma Witte - WaarBenJij.nu Cape Tribulation - Reisverslag uit Cairns, Australië van Irma Witte - WaarBenJij.nu

Cape Tribulation

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

23 Oktober 2012 | Australië, Cairns

Dan nu nog wat foto's die ik heb gemaakt bij Cape Tribulation.
Heb in een hut in de jungle geslapen, mooie wandelingen gemaakt langs het strand en in de jumgle, op een rivier met krokodillen gevaren, een nachtwandeling door de jnugle gemaakt (dan zie je veel meer dieren, super cool!), uitleg gekregen over de verhalen en gebruiken van de aboriginals.. Te veel om op te noemen!
Zie foto's :)

  • 23 Oktober 2012 - 03:40

    Claudia:

    Hey Irma
    Gaaf hoor je verhalen.:)
    Stoer ook tussen de krokodillen te hebben gevaren!
    Vondt je het niet eng?
    De jungle lijkt mij ook erg gaaf om inderdaad tussen alle dieren te reizen.
    Veel succes en plezier daar.
    Tot mails.
    Groetjes Claudia&Onno

  • 23 Oktober 2012 - 10:30

    Annette:

    Lieve Irma,
    Wat een andere wereld als in sydney. geweldig.
    Leuk dat je zo geniet en alles onderneemt. De foto's onderwater worden altijd wat blauwer. Maar het gaat om je herinneringen en wij vinden alles cool!
    Wat een ogen zie je in het donker he? Vooral als ze met een zaklamp schijnen. Het idee dat je tussen zoveel wild zit. brrrr.
    Geniet en dikke kus

  • 23 Oktober 2012 - 16:23

    Anneke:

    Hallo Irm,
    Lees je e-mail maar even voor de reactie en nog meer.
    Dikke kus.

  • 24 Oktober 2012 - 12:12

    Mandy:

    Hoi Nicht!
    Wat een mooie foto's! :)
    Heb je geen enge insecten gezien in de jungle!? Brrrr krijg al kippevel als ik er aan denk!
    De spinnen daar zullen vast iets grote zijn als hier bij ons ;)

    Veel plezier verder met je avontuur! Xx

  • 25 Oktober 2012 - 02:20

    Irma:

    Hi allemaal..
    Even wat reacties:
    - Tussen de krokdillen varen is niet eng, lopen waar die borden staan is al wat enger..
    - In de jungle hier zitten vooral insecten en spinnen ja, die vind ik niet zo eng.
    X

  • 27 Oktober 2012 - 08:29

    Ruud Van De Slijterij Aan De Van Hogendorplaan:

    hoi,

    hoe is het daar down under .

    we net de whisky proeverij weer achter de rug ,je vader heeft weer erg genoten ,we hebben het natuurlijk over jou gehad hoe het allemaal daar is.

    je hebt al veel gedaan in die kort hoorde ik,ben wel een beetje jaloers ,ik hoop als mijn kids wat ouder zijn ook naar austalie te gaan met mijn vrouw maar dat gaat zeker gebeuren.

    ik blijf je volgen en tot horens

    gr ruud

  • 27 Oktober 2012 - 14:16

    Yvonne En Han:

    Hoi Irma,

    Mooie foto`s!

    Geniet maar fijn

    groeten aan Miquel

    Yvonne en Han

  • 28 Oktober 2012 - 14:40

    Marjoke:

    Hee Irm,
    Het ziet er echt super uit allemaal!
    Vooral ook dat duiken en al helemaal die tocht in het donker! Wordt wel een beetje jaloers hihi :)
    Ik vind het echt heel leuk om te lezen dat je het naar je zin hebt!
    Dikke kus van je nichtje Marjoke xxxxxx

  • 29 Oktober 2012 - 11:11

    Irma:

    Hallo allemaal.
    Wat leuk om te lezen dat jullie me volgen!
    Groetjes Irma

  • 29 Oktober 2012 - 11:11

    Irma:

    Hallo allemaal.
    Wat leuk om te lezen dat jullie me volgen!
    Groetjes Irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irma

Volg mij in Oz...

Actief sinds 23 Sept. 2012
Verslag gelezen: 253
Totaal aantal bezoekers 15948

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 20 September 2013

Oz

Landen bezocht: