Townsville en de plannen - Reisverslag uit Townsville, Australië van Irma Witte - WaarBenJij.nu Townsville en de plannen - Reisverslag uit Townsville, Australië van Irma Witte - WaarBenJij.nu

Townsville en de plannen

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

02 November 2012 | Australië, Townsville

Hallo allemaal..
Een berichtje van mij vanuit Townsville waar ik nu 3 dagen heb doorgebracht.
Het is best een leuk stadje, met een hoop koloniale gebouwen wat erg gaaf is om te zien. Verder hebben ze een mooi strand (al kan je nu niet in de zee, er zitten namelijk dodelijke kwallen) en is er een heuvel/berg die we gisteren hebben beklommen. Erg mooi uitzicht vanaf daar over de stad en Magnetic Island.
Miquel heeft besloten dat hij liever alleen wil reizen, dus mijn gezelschap was van korte duur.
Ik heb vandaag besloten om naar Airlie Beach te gaan, dat is een uur of 4 met de bus, dus daar ga ik morgen heen. Vanuit Airlie Beach kan je excursies naar de Whitsundays boeken, dat schijnt erg mooi te zijn!
Nou ik ga stoppen, jullie zijn weer een beetje op de hoogte en kunnen Townsville gaan bewonderen :)
Liefs Irma.

  • 02 November 2012 - 10:05

    Lianne:

    Gisterenavond heb ik Expeditie Robinson zitten kijken, en ondertussen ben jij het gewoon aan het beleven! Heel leuk om door de berichten en foto's een beetje mee te reizen. Enjoy!! Geniet ervan!!

  • 02 November 2012 - 14:27

    Irma:

    Haha Lianne,
    Daar zat ik een paar weken geleden idd aan te denken..
    Toen ik in Cape Tribulation zat.. Ik probeerde me voor te stellen hoe het zou zijn als ze Expeditie Robinson daar zouden houden. Er waren krokodillen, dodelijke kwallen, spinnen, slangen, enz. Dan zou het meteen een stuk spannender zijn toch? ;)
    Groetjes Irma.

  • 02 November 2012 - 15:08

    Rianne:

    hi irm!
    als ik mijn week vergelijk met die van jou.. haha
    Jammer dat je alleen verder gaat? Of is het wel prima zo.

    Ik ga even je fototjes bewonderen!

    Enjoy!
    xRIanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irma

Volg mij in Oz...

Actief sinds 23 Sept. 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 15929

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 20 September 2013

Oz

Landen bezocht: