Nieuw jaar, nieuwe plannen - Reisverslag uit Gin Gin, Australië van Irma Witte - WaarBenJij.nu Nieuw jaar, nieuwe plannen - Reisverslag uit Gin Gin, Australië van Irma Witte - WaarBenJij.nu

Nieuw jaar, nieuwe plannen

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

07 Januari 2013 | Australië, Gin Gin

Hallo daar allemaal!

Ja jullie lezen het goed, binnen nu en een paar dagen gaat deze boerin de boerderij weer verlaten. Heb het hier heel erg naar mijn zin gehad, maar het is tijd om weer verder te gaan.

Toen ik aankwam op de boerderij vond ik het heerlijk dat het zo rustig was en ik even nergens heen hoefde, nu vind ik het te rustig en verveel ik me een beetje, dus dat lijkt me een duidelijk signaal. Ik ben helemaal klaar om verder te reizen.

Wat ik ga doen?! Met de zoon van de boer en boerin (Darren) naar Gold Coast. Hij gaat daar zijn huis verhuren omdat hij gaat verhuizen naar Bundaberg. Ik ga helpen met verhuizen en intussen heb ik een gids die me alle leuke dingen in en rond Gold Coast kan laten zien. Dat klinkt als een plan niet?! (Ter informatie Darren is 47, erg aardig, maar geen potentiele lover zoals een aantal nieuwsgierige vriendinnetjes misschien willen weten).

Verder hebben we kaartjes voor Big Day Out in Goldcoast weten te bemachtigen, met The Red Hot Chili Peppers en The Killers als hoofdacts is dat helemaal niet vervelend!

En dan nog wat foto's van het boerderijleven voor jullie. We hebben nu wat sneller internet, dus het zou nu minder dan een uur moeten duren om ze te uploaden.

Groetjes!
Irma

  • 07 Januari 2013 - 09:47

    Luzia:

    Jouw begin van 2013 kan al vast niet meer stuk!
    Dat er nog maar veel prachtige dagen mogen volgen in het nieuwe jaar...

    Ik vind dat je toch nog lang uitgehouden hebt!
    Idd tijd om verder te reizen, hahaha... dat betekent nl ook nieuwe verhalen voor ons!!
    Gaaf zeg, de RHCP!! Ben voor de rest helemaal niet jaloers of zo.... ;)
    Heerlijk Irm, zo te zien vermaak je je uitstekend!
    Veel plezier, dikke x

  • 09 Januari 2013 - 18:10

    Esther:

    Hoi Irma,
    Heerlijk klinkt het die verhalen van je!!! Weet je ook eens wat het is om een boerenmeid te zijn hahaha. Hoop dat je dit jaar nog veel leuke dingen gaat doen!
    Mis je Jiu-jitsu niet? Of heb je daar een hele goede leraar/sportschool;) ik ga vanavond voor het laatst en maandag kom ik een eindje richting jou toe.
    Groetjes Esther

  • 13 Januari 2013 - 05:01

    Irma:

    Hi there!
    Tuurlijk mis ik jiu-jitsu Esther! Doe iedereen de groetjes van mij! En als de papoeas niet meer bevallen kan je altijd naar Austaralie komen! Lijkt mij wel gezellig, kunnen we hier verder vechten :) Had wel een leerling op de boerderij, Jacob, heb hem heel wat stoten, trappen en bevrijdingen geleerd! Zie je als je terug bent Esther! Heel veel plezier op jullie avontuur!
    En Luzia... Meer verhalen volgen soon! Werk op het moment aan de foto's van jaloersmakende stranden, blauwe luchten en palmbomen ;)
    Kussies voor jullie!

  • 14 Januari 2013 - 14:18

    Yvonne Bentem:

    Hey Irma,

    Nog de beste wensen en een fijn en gezond 2013!
    Zo te zien doe je leuke dingen. Leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad op de boerderij.
    Nu weer andere dingen ontdekken en nieuwe mensen ontmoeten! We hopen dat je geen last van de bosbranden hebt want dat zien wij dagelijks op de t.v. Op dit moment is het erg koud en we hebben net een sneeuwbui gehad. Jij zit in ieder geval lekker in de warmte.
    Irma, veel plezier op je verdere reis, geniet ervan!

    Hartelijke groeten, Han en Yvonne

  • 15 Januari 2013 - 09:18

    Irma:

    Hi Han en Yvonne.
    Leuk om van jullie te horen, ik heb geen last van de bosbranden in Gold Coast.
    Dus blijf hier nog maar even veilig zitten ;)
    Heb al allemaal mooie sneeuwfoto's gezien inderdaad.
    Dat is toch ook wel erg leuk en mooi he?
    Groetjes Irma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irma

Volg mij in Oz...

Actief sinds 23 Sept. 2012
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 15935

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 20 September 2013

Oz

Landen bezocht: