Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Irma Witte - WaarBenJij.nu Rotorua - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Irma Witte - WaarBenJij.nu

Rotorua

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

16 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Hallo allemaal.

Ben net uit de bus gestapt en nu in het hostel in Auckland.
Ben 4 dagen in Rotorua geweest, wat heel erg leuk, mooi en fantastisch was. Zal even kort beschrijven wat ik daar heb gedaan..

De eerste dag, dinsdag; Was ik een beetje moe van het reizen, heb ik een beetje op de kamer gehangen en ben ik 's avonds heerlijk naar de spa geweest. In Rotorua hebben ze allemaal termaalbronnen waar je lekker in kan baden.

Woensdag; ben ik naar de Hobbit filmset geweest, super geinig, een dorp met 50 hobbitholen. Je kon overal foto's maken en cider en bier drinken in de pub. 's Middags naar het museum geweest.

Donderdag: Naar een vallei met allemaal bronnen, dampende modder, geizers, etc. Mooie wandeling gemaakt. 's Middags een beetje chillen en 's avonds naar de nachtmark en biertjes drinken met mijn kamergenootje Henrike.

Vrijdag: Alles regelen voor Auckland (waar ik nu ben) en daarna naar een Maori dorp, hartstikke toeristisch daar, maar toch best leuk. Vooral de kiwi's die ik eindelijk in het echt heb gezien.

En vandaag naar Auckland gegaan. Heb tot nu toe alleen de bus en het hostel gezien, maar zal vanmiddag de stad eens gaan verkennen.

Nog wat leuke foto's..
Tot volgende keer!
Irma

  • 18 Februari 2013 - 12:20

    Marjoke:

    Hee Irm!
    Ik had even geen tijd om alles te lezen en heb nu alles gelezen vanaf je 1e verhaal in het nieuwe jaar. En wauw, wat heb jij veel gave dingen gedaan zeg! Vind het leuk om te lezen :). En hoorde dat je op je terugweg zelfs misschien wel even in Hong Kong blijft, hoe gaaf!
    Nou, ik ga weer verder met mn les haha, moet natuurlijk wel even opletten.
    Xxxxx marjoke

  • 18 Februari 2013 - 12:20

    Marjoke:

    Hee Irm!
    Ik had even geen tijd om alles te lezen en heb nu alles gelezen vanaf je 1e verhaal in het nieuwe jaar. En wauw, wat heb jij veel gave dingen gedaan zeg! Vind het leuk om te lezen :). En hoorde dat je op je terugweg zelfs misschien wel even in Hong Kong blijft, hoe gaaf!
    Nou, ik ga weer verder met mn les haha, moet natuurlijk wel even opletten.
    Xxxxx marjoke

  • 18 Februari 2013 - 12:21

    Marjoke:

    Oeps, 2x dat krijg je als je telefoon niet meewerkt haha!

  • 18 Februari 2013 - 20:38

    Irma:

    Leuk om van je te horen Marjoke!
    Ja, wel op blijven letten hoor.. Anders ga ik me nog schuldig voelen ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irma

Volg mij in Oz...

Actief sinds 23 Sept. 2012
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 15938

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 20 September 2013

Oz

Landen bezocht: