Windy Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Irma Witte - WaarBenJij.nu Windy Wellington - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Irma Witte - WaarBenJij.nu

Windy Wellington

Door: Irma

Blijf op de hoogte en volg Irma

06 Februari 2013 | Nieuw Zeeland, Wellington

Hoi!

Ben op het moment in Wellington, de hoofdstad van Nieuw Zeeland, vanaf hier ga ik 6 weken rondreizen. Eerst over het noorder eiland, daarna het zuiden.

Laten we beginnen met mijn vliegveld blunder. Ik had alleen een ticket naar Nieuw Zeeland gekocht, want ik wist niet hoe lang ik wilde blijven (logische reden toch?!).. daar waren ze op het vliegveld niet gelukkig mee. Ik moest een ticket terug hebben. Dat zorgde voor heel wat stress om half 7 's ochtends. Uiteindelijk heb ik een ticket naar Melbourne gekocht voor de 15e.. Toen ik eenmaal veilig in het vliegtuig zat kon ik er wel om lachen..

Ik werd van het vliegveld gehaald door Darrell en de familie, super vriendelijke mensen waar ik nu al weer een aantal daagjes verblijf.

Wat ik tot nu toe heb gedaan;
Zaterdagavond viel ik met mijn neus in de boter, het was feest in de stad i.v..m the 7's.. (Rugby). Iedereen was verkleed op straat aan het dansen (ik als een cowboy.. zeer irritant, iedereen wil je pistolen afpakken). Verder was het een leuke eerste avond.

Verder is de kust hier echt schitterend! Is er een hoop te zien van Lord of the Rings, de studio's zijn hier. Alles is hier gemaakt en opgenomen. We hebben een rondleiding door de afdeling waar de kostuums gemaakt worden gedaan, erg gaaf!

Vandaag was het een nationale feestdag, de stichting van Nieuw Zeeland wordt herdacht. Veel te doen buiten en leuke optredens.

Morgen gaat de reis verder naar Napier. Zo jullie zijn allemaal weer op de hoogte, nu kan niemand zeggen dat ik nooit wat schrijf ;)

Groetjes Irma.

  • 06 Februari 2013 - 13:38

    Els:

    Ha Irma,
    Het klinkt allemaal weer goed.
    Veel plezier!
    En je ziet, je stukjes worden gelezen.

  • 07 Februari 2013 - 16:58

    Anneke:

    Hallo Irm,
    Leuk die foto ' s van Lord of the Ring en wat een geweldig mooie kust best wel ruig zo te zien.
    Zo en hoe is Napier,ben benieuewd naar het vervolg. Veel plezier daar.
    dikke kus van ons.

  • 07 Februari 2013 - 22:22

    Irma:

    Hi Els en mam.
    Leuk dat jullie hebben gereageerd!
    Napier is heel erg mooi, veel Art Deco gebouwen, vanmiddag ga ik een guided tour doen.
    Verder ontzettend aardige mensen in het hostel waar je goed mee kan praten.
    Morgen de bus naar Taupo geboekt, heb het nog steeds erg naar mijn zin.
    Liefs Irma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irma

Volg mij in Oz...

Actief sinds 23 Sept. 2012
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 15944

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2012 - 20 September 2013

Oz

Landen bezocht: